torsdag, januari 06, 2011

Fisket inställt !!!

Klev upp i morse för att åka i väg och fiska , det snögade på tvären blåste så inåt helvete . Fy fan man blev på dåligt humör direkt på mörakvisten , men jag hade ju klivit upp så jag bar i väg till den tilltänkta sjön som var helt nytt vatten för mig , skall vist vara bra med gädda i den inte så speciellt stora men det nappar utav fan i sjön ;) men iaf kom fram till sjön efter en lite halv spännande färd vägen var nämligen inte ny plogad precis , uj uj tänkte jag när det bar iväg längre och längre in i skogen , hur fan skall det här gå men till sist dök det upp en halvt som halvt upp plogad mötes plats så då lyckades jag vända bilen men det var så jävla nära att jag körde fast . Gick ut på sjön för att kolla läget , men det kom sådana jävla stormbyar så jag satt mig i bilen och åkte hem , men nu har jag lite pejling på sjön så nästa vända får bli där om det inte vräker ner allt för mycket snö , en sak är säker nästa repa dit blir med Octavian är lite säkrare när det är två hjul till som driver när det blir oländigt :) Nu har vinden lugnat sig lite , men det känns lite sent att ge sig iväg nu , får bli en annan dag .

Inga kommentarer: