onsdag, februari 02, 2011

Akupunktur + Ström


Var iväg och fick akupunktur för min bråkande axel , har fått det förut utan resultat men denna gång blev axeln fan så mycket bättre , nu var jag till en smärt och rehabiliterings läkare som gav mig akupunkturen denna gång med ett utmärkt resultat ;) skall dit i möra igen och få samma behandling , plus att jag kör med ström i axeln det hjälper iaf för stunden . Är väl meningen att jag skall börja jobba igen om fjorton dar så vida att det inte blir något bakslag på det hela , nu känns det riktigt bra när jag kan sova hela natten utan att vakna av värken , nacken är väl som den är det får jag försöka stå ut med nu när jag börjar få tillbaka rörelseförmågan i armen igen . Nu börjar man drömma om att kunna flugfiska igen :) det vore inte helt fel . Likaså kan man börja på att ta i lite utan att få allt för jävla ont , så nu ser jag ljuset igen :) :) :)

Inga kommentarer: