fredag, februari 18, 2011

Älvkarleby

den 19 mars då smäller det , premiär på havsöring i karleby , funderar på att åka upp för lite örings fiske . Det är många år sedan jag var till älven och blötte prylarna , tror det var premiären 2006 sista gången jag var där . Får väl se hur det blir med nacke axlarna fram över , det är väl det som avgör om det blir fiske i karleby eller inte , inte lätt att stå där och dänga en hel dag om man inte är helt kurant . Man är ju bra slut efter en dags dängande även om man är pigg och alert :) , men som det är just nu så är jag bra mycket bättre i axlarna , efter att jag fått lite olika behandlingar som har gjort det hela bättre . Är långt ifrån helt återställd , men får jag ha det så här då får jag vara nöjd . Kanske för mycket att hoppas på att man skall kunna stå och dänga med ett två hands spö en hel dag , men jag lär prova då vet jag om jag kan fiska eller inte med lite tyngre prylar ;) . Tiden får utvisa hur det blir för min del den 19 Mars ;) .

Inga kommentarer: