torsdag, februari 17, 2011

Kinneviken !!

Tittade på gamla foton då hittade jag det här kortet från påsken 2004 , några år sedan jag hade Uttern 510 Favorit 1971 års modell var det om jag inte miss minner mig . Jag tror att det här var sista Vänernresan med denna båt , roligt att minnas tillbaka på den båten och vad man har idag , en viss klass skillnad är det på båtarna :) Uttern var gammal och trött , men ingen dålig båt för det , den var väldigt sjöduglig men som sagt väldigt sliten , efter dryga trettio års brukande så då blir det lite törnar i hörna :) Nu är man bra trolling sugen ute på Vänerns vidder , men det lär dröja ett tag till innan det är dax med denna kyla så lär inte isen lätta i första taget :( Men det är planerat till påsken om inte förr , påsken är väl näst intill spikad om det inte dyker upp något alldeles speciellt som kommer i vägen , driv is och snöstorm ja då blir det inställt :) vilket inte är så jävla troligt .      

Inga kommentarer: