söndag, oktober 30, 2011

Landfiske på Vättern !!
















Det verkar som landfisket på Vättern har kommit igång lite smått , nu är det ett par år sedan jag var på en landfiske vända där . Jag är väldigt sugen på att landfiska lite Lax , men jag vet inte om det skulle fungera en hel dag med att stå och dänga ett två hands spö . Förmodligen skulle det bli en helvetes värk dagen efter , svårt att låta bli helt med lite landfiska efter laxarna men som sagt det är inte smärtfritt att förta sig med sådant fiske numera för en annans del :( . Får väl se om det bär av en vända , en kompis hade en bra ide om vi åker i väg då skulle han kasta åt mig så att jag bara behöver veva in flugan , ingen dum ide får väl se hur det blir :)

3 kommentarer:

Patrik sa...

Gör det det nappar bra nu!

Glöm inte o rapportera in era fiskar till min
sida bara ;-)

www.laxfiske.info.se

/Patrik

Storfiskarn sa...

Tjenix Patrik !
Ja det skulle vara roligt om det blev av , blir det en vända så blir det lite längre fram . Det är roligt att det är ett bra fiske , landfisket har ju varit lite si och så dom senaste åren . Har du någon pejling på hur fisket är på Granviks sidan ? . Självklart rapporterar jag på din sida om jag skulle råka få en Lax ;) .

Patrik sa...

Nej tyvärr inte, men det är klart att du ska komm ner ;-)
Daniel och dom brukar ju komma ner nu i november
Så haka på dom vetja ;-)