söndag, november 22, 2009

Ettan .


Idag är det tre årsdagen sedan jag la undan denna kompis , det är otroligt efter 36 år 's missbruk :) men fan vad gott det skulle vara med en riktigt stor prilla i bland , suget kommer fortfarande lite då och då , men det går över näst intill på en gång numera . Men jag skulle hur lätt som helst kunna ta en prilla och tycka att det är skit gott för gott är vad det är :) men det vore väldigt dumt efter att man har gått igenom denna pers , det var inte kul den första tiden utan snus , och helst när man fiskade eller jobbade då var suget som värst :) .

2 kommentarer:

Kalle sa...

Imponerande får jag säga. Jag har själv misslyckats när jag försökt sluta. Är "bara" på mitt 20:e år av snusätning.

Storfiskarn sa...

Hej Kalle , då har du ett tag kvar innan du kommer i kapp mig :) nä det är inte lätt att sluta med snusande det kräver en jävla vilja och mycket tuggummi går det åt ;)