lördag, november 21, 2009

Färdigfiskat .

Det blev ingen lång fiskevända idag , satte alla dobbar jag hade i botten och drag , så då gav det sig själv :) blev väl inte så mycket att skriva om i fångstväg , bara en abborre som behagade nappa :) men den räddade ju namnet i alla fall inte kul att bli FF :) men det var inte abborre jag var ute efter utan öring , men inte behagade någon sådan hugga på mina flugor inte . Men jag såg en halvdan öring som gick upp i ytan och visade sig , som en jävla delfin visade den sig helt bara för att jävlas med mig :) kastade på den men icke , den ville inte hugga . Tänkte åka till Vättern för att landfiska idag i egentligen , gjorde i ordning alla grejor i går kväll , ställde klockan på 02:30 vaknade av klockan , men tänkte är det så kul att åka tur och retur alldelens själv och kom underfund med att det blir en rätt tung hemfärd utan att ha någon att prata med , har gjort en dagars vända själv förut det blir långa mil hem på kvällen . Så jag flyttade fram klockan någon timme och spinn fiskade i hemmasjön i stället .
Skitfiske på er där ute .

Inga kommentarer: