lördag, mars 09, 2013

Hedtjärn premiären avklarad .

Jag och Lars var till Hedtjärn på pimpel premiär , var en seg historia över lag verkade det som . Många som klagade på saknade fångster , men jag och Lars lyckades lura till oss några fiskar Lars med en Regnbåge och jag fick en båge och en rätt så fin röding . Men det var nog ovanligt trögt för att vara en premiär , kom upp väldigt lite fisk runt i kring där vi satt men en och annan fyllde kvoten som är tre fiskar ; ) . Jag jagade efter min tredje men det ville sig inte idag , vi gav upp vid ett tiden och for hem . Och som vanligt när man åker hem från Hedtjärn premiären så blir det Pizza vid Rossa ;) , dom har jävligt goda Pizzor där ;) . Så bara för det är ju värt att åka på Hedtjärn premiär ;) . Det är väl inge höjdar fiske med regnbåge men det har blivit en tradition att åka på denna premiär , har så varit i många år . Har nog varit där på premiär upp i mot 25 gånger skulle jag tro , kanske ännu fler :) . Lite kul med sådana evenemang man träffar på samma personer år efter år , många träffar man på just denna dag sen tar det ett helt år igen innan man ses . Kul att prata lite fiske och annat tok med dom som är där :) .
Skitfiske på er alla där uta .

Inga kommentarer: