tisdag, april 16, 2013

Sista gädd passet för denna vinter !

Var en trevlig dag på sjön idag , varmt och gött med sydliga vindar .  Jag säger tack och adjö till vinter gäddorna för denna vinter , lyckades inte uppnå mitt mål i vinter som var en tio kilos gädda , men nära var det 9,6 Kg blev den största i vinter och ett pb på is mete :) . Men nästa vinter tar jag nya tag och jagar vidare efter en monster gädda , har i vinter provat lite nya vatten med stora krokodiler i , så det blir till att harva i dom sjöarna kommande vinter ;) , har fått lite kläm på dessa vatten så nästa vinter blir det nya friska tag och hoppas att man träffar rätt någon dag :) :) . Isen kanske inte blir så långvarig trots att den är ganska tjock , isen blev hemskt sörjig under dagen så nog tar det på isarna med en sådan här värme , där jag gick ut på morgonen där fanns det ingen is invid land när jag gick hem :) , så det går fort bara att värmen håller i sig . Skitfiske på er som harvar vidare på isarna . Var försiktiga och se er för , dom är förrädiska vår isarna .
Över o ut .

Inga kommentarer: