lördag, maj 16, 2015

Slutrapport !!

         
 Dagens fiskevända resulterade i tre öringar , ryck o släpp ett antal gånger plus tappade fiskar . Tappade en sjujävla fin öring som sög i på djupriggen en riktig gris , den låg och kullrade som en säl på ytan jag fick den ingenstans , man blir bra jävla frustrerad när man tappar en sådan fisk av den kalibern utan att få väga den  :( . Hade ett kort släp på wobblern så det blev ett riktigt stum hugg bara small i hela båten :) , var på väg upp mot en grund topp så jag vevade upp riggen någon meter satt mig ner då sög den i vilken jävla fart det blev både på mig och rullen :):):) , jaja får ta den en annan gång ;) . Sedan hade jag ett fränt rigg hugg till , det också bara tjonga i hela båten men den fastnade inte , märkligt att dom inte fastnar när dom nyper i så rejält men dom har väl en jävla tur :) .
Över o ut för denna gång . Skitfiske på er alla där uta .

Inga kommentarer: