lördag, april 09, 2011

Färdigfiskat för denna gång !!!

Hemkommen från ett blåsigt Älvkarleby , det gick mycket vatten under hela dagen , ca : 600 kubik . Lars krokade två små Öringar som gick i retur , sedan på eftermiddagen fick han en Lax på ca : 3-4 Kg även denna fisk fick friheten åter , den var lite färgad men inte så farligt , förövrigt i god kondition för att vara en övervintrare . Sedan till min egen prestation , det enda jag lyckades med var att kroka en stor fet brax i ryggen :) hade ett riv i en fluga de var allt jag åstadkom idag . Blir en is mete vända i möra Em , får väl se vad det kan ge går det som dom senaste fiskevändorna så då blir det ingenting av det hela , tror fan i mig att det gått troll i mitt fiske . Fiskar skitdåligt , har gjort det en längre tid . Men i möra då vänder det ;) får jag hoppas , annars lär jag börja gå i kyrkan och tillbedja fiske Jesus om hjälp :) .  
Skitfiske på er alla där ute ....

Inga kommentarer: