torsdag, maj 05, 2011

Sjukskriven !!!

Sjukskriven på heltid igen pga denna jävla nacke och axeln , har jobbat 50% en tid och för fjorton dagar sedan gick jag upp på 75%  , och det funkade inge bra fick en jävla värk i nacken och axeln men jag har jobbat fast jag har haft ont , dumdristigt kan man tycka men det är inge vidare att gå hemma heller och inte kunna göra ett skit utan att få ondare :(  men som sagt nu är jag hemma igen på hel tid  efter ordinationer av min läkare , han tyckte att jag skulle vara hemma så att jag inte förvärrar skadan ännu mer . Får väl se vad det här slutar , fick ett brev från försäkrings kassan att dom tänker dra in min sjukpenning från och med den 25 maj , att jag har ett läkarintyg spelar ingen roll stod det i brevet . Det är fina regler våran kära regering har skapat .

Inga kommentarer: